poniedziałek, 20 stycznia 2014

Letni ogonek :)

Ten warkocz nazwałyśmy "letnim", ponieważ wygląda bardzo lekko i jest idealnym dodatkiem do długiej powłóczystej sukienki :) Jest prosty i nie wymaga właściwie niczego oprócz umiejętności uplecenia zwyklego warkocza. 

1. Rozdzielamy włosy na trzy równe pasma.
2. Zaczynamy pleść warkocza. 



3. Za każdym razem "wypuszczamy" z pasma mniejsze pasemko (efekt końcowy widać na zdjęciu nr 4). 



4. Kiedy warkocz  jest już zapleciony, bierzemy trzy najwyższe pasma i zaczynamy pleść drugi warkocz. 
5. Cały czas dobieramy inne wypuszczone pasma - w efekcie otrzymamy jakby dwa nałożone na siebie warkocze. 



6. Przed nami najważniejsza część: staramy się wyciągać pasma włosów z DOLNEGO warkocza tak, aby nie naruszyć GÓRNEGO warkocza. 



Jeśli odpowiednio wyciągniemy pasma, efekt końcowy będzie się prezentować tak: 

Pozdrawiamy!

7 komentarzy:

  1. To ja to robiłam jeszcze inaczej ale ten też bardzo mi się podoba. Wypróbuję go przy najbliższej okazji =)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawy pomysł, muszę wypróbować:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wszelkie kombinacje warkoczy, są bardzo dziewczęce ;-)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  4. Warkocze i dzieła z włosów jakie tworzycie są świetne. Ja niestety nie mam ręki fryzjerskiej i trudno jest mi zapleść nawet zwykłego kłosa. :)
    Pozdrawiam, zapraszam do mnie. <3
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dodawajcie :( Dziewczyny, jesteście? Robicie przepiękne fryzury =)

    OdpowiedzUsuń
  6. Macie naprawdę piękne włosy!
    Obs za obs?
    Zapraszam do mnie: http://teczowasowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń