piątek, 17 stycznia 2014

Syreni ogon

Przepiękny warkocz, który jest trochę oszukiwanym warkoczem z 7 pasm :) Jest naprawdę bardzo prosty, a jednocześnie niesamowicie efektowny!

1. Rozdzielamy włosy na trzy pasma: dwa grube i pomiędzy nimi jedno cieńsze. 
2. Grube pasma zaplatamy w warkocze.



3. Teraz najważniejsza część: bierzemy do ręki cienkie pasmo i "sznurujemy" nim warkocze, czyli po prostu przeciągamy je na zmianę przez obydwa warkocze, aby je połączyć (podobnie jak w koszyczku). Na końcu wiążemy gumeczką i gotowe! :)



Efekty:

4 komentarze:

  1. Usiłowałam kiedyś zrobić coś takiego zaplatając dwa warkocze, z każdego wypuszczałam po małym pasemku z jednej strony i z tych pasemek między nimi usiłowałam zapleść trzeci warkocz. Chciałam uzyskać coś takiego jak wy tutaj, ale mi się nie udało. Bardzo dziękuję za tą notkę.
    Cieszę się że znowu pokazujecie nowe fryzury =).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W najbliższym czasie pokażemy właśnie taki "ogonek" splatany z wypuszczanych pasm - coś jak podwójny warkocz, ale w zupełnie innym stylu, taki lekki, mnie kojarzy się z piórkami :)

      Usuń